Uncategorized

al fatihah untuk arwah hj daud dan Che Minah.. cucu cicit buleh merasa moktel,dokong, setor

import penang sikit.
6/9/2019
6/9/2019
6/9/2019
6/9/2019

balik ngutip, free je…

kemaskini 30/8/2019 👆

bare gred A start kuning doh.. makan pagi lawas ni…. Mula mula intai intai dlu, pahni kita bawa tangga….

AntiOksidan tinggi ni… baik untuk kanser, kencing manis dsb.

Bekalan untuk seminggu.

Hok tunggu selama ni masak dah… Moktel…

Buah binjal, tengah viral tepi jalan ayer hijau sampai batu 30.. selonggok 3-4 butir 10yal… heran tu sedap mana buah ni… kita lidah manis… bare masam tak berapa nak buleh..

duk kampung laguni la…ncari pise, bule setandang…

aktiviti hari jumaat, macam biasa ngutip buah seto… buleh la wat makan sikit…. banyak hujung julai… kena panggil ore naik ni….

16-8-2019 Jumaat

bekalan untuk orang KL

cicoh colek sedap ni. buah star

Buleh merasa sikit sore ni…. 20butir

Jadi isi tu… sedap

tak saja harini.. mari nebas, ada hasil jugak.. buleh la merasa sikit…

Please follow and like us:
error0
Nazrin Nor 0103317006
Nak suruh saya buat dropship produk anda wasap la, 0103317006