Makan

D Ganu Cafe – masuk gaji nak g makan sini

Sejak akhir akhir ni, tekak rasa nak makan steamboat… ushar ushar dalam tenet.. jumpa gambar kedai ni…

BACA KOMEN HAMPIr 90% kata sedap…Ye ke? kedai viral ni…

AAAARHH KENA G NI…

lokasi : Pulau Duyung, Kuala Terengganu.

nampak pun sedap amat ni..

macam biasa,kena riki harga dlu sebelum g makan ni..

Suasana pun santai, ngadap pantai

tunggggggguuuuuuuu

gaji dalam perjalanan doh

akhirnye sampai, tapi kedai tutup….

siang hari

tadi tu drama je… ushar tempat… baru x sesat malam hari..

kesimpulan :

pertama, harga mampu bayar… meja kami 2set yang harga rm55.

kedua, banyak wei lauk dia… satu set licin, satu set tu abis separuh je…request nak bungkus bawa balik dia bagi…. alhamdulillah

ketiga, kategori kebersihan B.. saya tengok kat cermin dia.

Jom support iklan dibawah….

1.adjust ilmu pengurusan kewangan disini

2.nak beli simkad tahan lama, klik sini

3.youtube channel, klik sini

Nazrin Nor 0103317006
0103317006.. klik YOUTUBE CHANNEL : Nazrin Nor