Uncategorized

Pembarisan Hari Kemerdekaan ke 62 di Tanah Merah Kelantan

9.30 selesai…. merdeka merdeka merdeka juara buleh ke MPKB….2nd juara Jabat Tanah Tanah Merah dan ketiga MDKK 7.30 mula baris dah…. 7.00 comel comel blaka baju 6.45 sampai Padang MDTM.. 6.20 tunggu dan naik van.. 5.30pagi dah bangun, tido kejap kejap bangun.. takut terbabas je.. mujur tak.. ok.. mandi macam biasa… 2hari training, sehari rehearsal, […]

Uncategorized

al fatihah untuk arwah hj daud dan Che Minah.. cucu cicit buleh merasa moktel,dokong, setor

balik ngutip, free je… kemaskini 30/8/2019 👆 bare gred A start kuning doh.. makan pagi lawas ni…. Mula mula intai intai dlu, pahni kita bawa tangga…. AntiOksidan tinggi ni… baik untuk kanser, kencing manis dsb. Hok tunggu selama ni masak dah… Moktel… Buah binjal, tengah viral tepi jalan ayer hijau sampai batu 30.. selonggok 3-4 […]

Uncategorized

Rezeki anak no.7

malam ni, wife request nak makan ikan bakar,besut….. tempat sohor ni… memang sedap..pah tu murah… 16.7.2019 pagi, nak makan nasi bawah pokok getah…. lama doh nak, harini baru layan… 15.7.2019, kebetulan ada duit lebih sikit… beli duyel ….. banyak kali doh mintak.. hari ni je berani beli.. 8yal sekilo.. buleh la beli dua butir… sebelum […]

Uncategorized

Pastikan setiap anak anda memiliki simpanan di 3 tempat ini

Ni ikut taksiran saya, Pertama Bank Agro Bank. Buka akaun agro bank dan layak untuk pakej takaful kasih plus.. Ikut kemampuan berapa, bayar tahunan secara autodebit nanti…takde la membebankan.. yang rm53 setahun pun dah ok Kedua ASB nanti kemaskini…… untuk pencarum ASB ada khairat. Ketiga SSPN Jika kewangan anda stabil, ambil pakej berlian la.. tapi […]